stalljungerup.blogg.se

Detta är en blogg om livet med hästar, träning vardag i stallet.

Maj

Publicerad 2014-05-04 20:42:47 i Allmänt,



Börjar med lite foto . Ida o rubbe såklart👍. Sedan min cykelstass. Denna vecka har jag avverkat 8 mil på cykel 😄😄😄. Känns fantastiskt skönt att vara igång igen efter sjukdomar skador o skit. Första passet cykla jag till jobbet en sträcka på 2.1 mil . Startade 06 på morgonen . Var så otroligt vackert 1 h tog det . Sedan körde mamma mej hem på kvällen . De andra tre passen har bestått av 1.9 mils cykling genom närliggande byar böljande gula rapsfält . 
Rubbe ligger nu ute på annons och jag hoppas verkligen han blir såld !! Ligger på hastnet. Har ingen länk här men kan lägga upp den . Som jag kämpat med den förbaskade filmen som tyvärr blev lite b men ja ja den blev en film o den ligger i annonsen iaf . Tur datorn tålde några argsinta smällar då tålamodet prövades duktigt. Grrr 😁😁😁. 
Här har vi J som rider samba på tur. Hon är sjukt pigg för tillfället , men det är så roligt att se att den hästen hittat tillbaka till livet igen och fått gnistan tillbax. 
Det blidde ett par nya blåa ridbrallor fr Djurgården 199 kr som hittat 👍. Sedan putsa jag upp mina stövlar som jag köpte för en hundring och vips så kändes allt så himla roligt igen. Idag hade jag på mej min ridstass när jag red. Saknar mina jeans liite. Men man får rätt bra stöd i sitsen med helskodda. Jaha ligger på jobbet nu o ska vara här fram till åtta imorgon. Grannen o hennes pollar kom idag tjohooooooo ! 👍😄👍😄👍😄👍😄🐎. Ska bli så kul med lite hästar igen. Och en kär vän till oss båda ska sin häst där över sommaren ❤️. Nähä gott folk det var allés för denna gång. Kram kram ha en förunderlig kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Hej! Jag är nybliven 40-årig tjej som jobbar som ambulanssjuksköterska. Jag bor på en gård med mina make , vi har två utflugna barn. Jag älskar allt vad träning innebär, både vad gäller hästar och vanlig träning. Tyvärr har jag de senaste åren varit mycket sjuk i virusinfektioner och lunginflammationer vilket har stoppat mina träningar. På denna bloggen får ni nu följa min resa tillbaka till ett liv utan upprepade infektioner, träning av hästar och mej själv och mina Uppsatta mål. Hoppas ni hänger med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela