stalljungerup.blogg.se

Detta Àr en blogg om livet med hÀstar, trÀning vardag i stallet.

đŸ˜©đŸ˜±đŸ˜”

Publicerad 2014-05-15 17:52:44 i AllmÀnt,

Idag e en riktig skit dag . Jag Ă€r trött besviken ledsen och allt kĂ€nns mest bajs rent ut sagt. Har jobbat mkt senaste tiden , hĂ€nder mkt i livet just nu , höga krav pĂ„ mej sjĂ€lv . Men har tre dagars ledighet framför mej sim kommer innehĂ„lla Ă„terhĂ€mtning Ă„terhĂ€mtning livskvalitet hĂ€star fina vĂ€nner terrĂ€ng date med en av mina fina fina vĂ€nner i rolsberga . Men just nu vill jag helst bara gĂ„ upp i rök och flyga till mĂ„nen rn stund och sitta o begrunda livet frĂ„n ovan . 
Man Ă€r som man Ă€r ... Det Ă€r bara att göra det bĂ€sta av sej sjĂ€lv. Ha en bra torsdag . Ska ta en ensam lugn skrittrur pĂ„ min Ă€lskade hĂ€st senare ikvĂ€ll. NĂ€r allt Ă€r tyst trafiken lygnat sej . I hĂ€starnas vĂ€rld kommer lugnet ... Stressen rinner sakta men sĂ€kert av en , alla höga krav o förvĂ€ntningar suddas ut . Man bara ÄR ... 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-05-17 20:57:09

Kram till dej ❀

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Hej! Jag Àr nybliven 40-Ärig tjej som jobbar som ambulanssjuksköterska. Jag bor pÄ en gÄrd med mina make , vi har tvÄ utflugna barn. Jag Àlskar allt vad trÀning innebÀr, bÄde vad gÀller hÀstar och vanlig trÀning. TyvÀrr har jag de senaste Ären varit mycket sjuk i virusinfektioner och lunginflammationer vilket har stoppat mina trÀningar. PÄ denna bloggen fÄr ni nu följa min resa tillbaka till ett liv utan upprepade infektioner, trÀning av hÀstar och mej sjÀlv och mina Uppsatta mÄl. Hoppas ni hÀnger med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela