stalljungerup.blogg.se

Detta är en blogg om livet med hästar, träning vardag i stallet.

140509

Publicerad 2014-05-09 13:25:37 i Allmänt,



Ida hoppade Rubbe idag och det gick så sjukt bra!!!! dreamteam skulle jag vilja påstå utan att överdriva ett endaste dugg.. Igår var jag ute på travrunda med Lina och hennes häst Amy , Red SAmba och hon kändes väldigt fin =).

Har tyvärr inte fått cyklat så mycket denna veckan. får se om jag kan få ihop två mil imorgon. det har liksom inte blivit. Men ska väl tillägga att detta är värstingveckan när det gäller jobb så jag kanske kan skylla på det.. Jobb inatt och imorogn natt, hoppas på redit bra nätter så man inte är helt off sen. men men vi får väl se vad de har at bjuda på =). Bra sällskap med rolig trevlig kollega har jag iaf så det går ingen nöd på mej. Njut av Ida och Rubbe (de finaste <3 för det gjorde jag när jag stod där i en överregnad paddock och tittade på dom !. KRam L

Kommentarer

Postat av: Lina Lyrebrant

Publicerad 2014-05-12 08:58:36

Duktiga!! 👏😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Hej! Jag är nybliven 40-årig tjej som jobbar som ambulanssjuksköterska. Jag bor på en gård med mina make , vi har två utflugna barn. Jag älskar allt vad träning innebär, både vad gäller hästar och vanlig träning. Tyvärr har jag de senaste åren varit mycket sjuk i virusinfektioner och lunginflammationer vilket har stoppat mina träningar. På denna bloggen får ni nu följa min resa tillbaka till ett liv utan upprepade infektioner, träning av hästar och mej själv och mina Uppsatta mål. Hoppas ni hänger med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela