stalljungerup.blogg.se

Detta är en blogg om livet med hästar, träning vardag i stallet.

inköp

Publicerad 2014-04-14 14:12:11 i Allmänt,

Tja när man liksom bara sitter här och sitter så måste man ju shoppa liiite. nätshopping I like =). 
 
 
Tja dessa tightsen fick jag nys om via instagram där en f.d granne köp dom. skit snygga är dom. kommer från Gina Tricot. Så fort jag kan stödja på benet och känner mej bättre blir det bilen till Fittness24 seven för lite överkroppsträning, kan ju även gå lite där i slutet av veckan kanske. Och då hoppas jag dessa finisarna kommit på posten till mej=). Idag blev det även en liten present från mamma som alltid vill vara väldigt rättvis mellan mej och min syster. Hon hade handlat till syster på ullared häromveckan, och när vi satt där och drack våra smoothisar och om hur kul det skulle vara att kunna göra egna sådana så bjöd hon mej på en sådan liten enkel maskin från elgiganten för 400 riksdaler. 
 
Ska bli kul att handla yogort och lite goda frukter att blanda ner. kanske kan bli mina nya frukostar då jag mår illa av att tugga mackor eller överhuvudtaget äta på morgonen. 
 
Under påsken så kommer Skarhults slott som ligger här i närheten att vara öppet, där ska kvinnan som bor där ha gjort forskningar ca 500 år bakåt om vad slottsruarna pysslade med. Då det alltid endast är männen som är nämnda i historien. Faktiskt intressant. 
 
Ja alltså måste ju bara berätta (när man har suttit här som jag suttit denna veckan blir man väldigt rastlös) då jag lusläste tidningen igår. Då står det om någon vid triangeln i Malmö som bor i sin lägenhet där att de anmält dragspelaren som står och spelar på gatan utanför i närheten (spelar mellan 8,30-18,30) för att det förde så mkt oljud så de kunde inte vädra lägenheten. Alltså ärligt !!!!! Var fan e världen på väg jag blir lite upprörd nu när jag inte har något annat att bry mej över. Flytta till grönland vettja!!!! eller valarna simmar med för högt ljud kanske..... 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linda

Hej! Jag är nybliven 40-årig tjej som jobbar som ambulanssjuksköterska. Jag bor på en gård med mina make , vi har två utflugna barn. Jag älskar allt vad träning innebär, både vad gäller hästar och vanlig träning. Tyvärr har jag de senaste åren varit mycket sjuk i virusinfektioner och lunginflammationer vilket har stoppat mina träningar. På denna bloggen får ni nu följa min resa tillbaka till ett liv utan upprepade infektioner, träning av hästar och mej själv och mina Uppsatta mål. Hoppas ni hänger med!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela